bekijk online
Flash Digitalis

Plantjesdag in de moestuin Twickel

Op zaterdag 13 mei van 10-15.00 uur a.s. organiseert de Vrienden van Twickel haar moestuin plantjesdag.

Ieder jaar kweken de hoveniers en tuinvrijwilligersvan Twickel een bijzondere collectie éénjarige zomerbloeiers, kruiden en groenten. Deze worden als vanouds verwerkt in de kasteeltuin en kasteelkeuken, maar zijn ook te koop. Speciaal één dag voor Moederdag, zaterdag 13 mei, gaat de poort van de moestuin extra open. Van 10.00 tot 15.00 uur. Er worden ongewone perkplanten aangeboden. Zoals siertabak, slangenkruid, kattensnor, heliotroop en leeuwenbek. Behalve zomerbloeiers zijn er ook kruiden, sla, tomaten, kool en andere groenteplanten te koop. De hoveniers en tuinvrijwilligers zijn aanwezig voor informatie en groene weetjes. Komt u ook naar de moestuin?

De toegang is gratis.

Parkeren kost 2 euro.

De hond mag niet mee de tuin in.

Onze activiteiten agenda voor de rest van het jaar:

Voor nadere informatie zie onze website.

Activiteiten Twentse afdelingen:
Almelo: Enschede-Losser: Berkelland/Haaksbergen: Oldenzaal