Groei & Bloei kent ook een elektronische nieuwsbrief Flash Digitalis

Als u regelmatig op de hoogte gehouden wilt worden van het laatste nieuws en wat er recent op de website is gewijzigd abonneer u dan op onze elektronische nieuwsbrief Flash Digitalis. Deze verschijnt regelmatig zodra er iets interessants te melden is. Wilt u vaker geïnformeerd worden kijk dan regelmatig op onze homepage. Hier worden wekelijks de laatste nieuwtjes vermeld.

Voor een abonnement op onze nieuwsbrief hoeft u geen lid te zijn van Groei & Bloei. Wel stellen wij het op prijs dat u op enig moment besluit alsnog lid te worden en dan ons full-color tijdschrift gaat ontvangen en tevens gebruik kunt maken van de vele financiële voordelen van het lidmaatschap. Het lidmaatschap op onze nieuwsbrief is gratis en kan elk moment weer worden opgezegd.

U kunt u nu aanmelden (en ook afmelden op de zelfde plek) voor de elektronische nieuwsbrief. Groei & Bloei Hengelo e.o. kan uw e-mailadres uitsluitend gebruiken voor het versturen van haar nieuwsbrief. Het doorgeven van uw e-mailadres door Groei & Bloei aan andere leden, of aan adverteerders of dergelijke is absoluut niet aan de orde. Bij voorbaat dank voor uw registratie.

U kunt ons ook vinden op Facebook. Ook hier vindt u het laatste nieuws en heeft u de mogelijkheid direct te reageren op het aangeboden nieuws.

Wilt u nog eens terug kijken naar in het verleden verschenen artikelen op onze website ga dan naar DIVERSEN / Nieuwsbrief Flash Digitalis, kijk dan in ons archief.

Het Bestuur van G&B afdeling Hengelo e.o.